14 december:
Op de mini marathon in Sonnega reden meerdere leden van de burcht mee. Nathalie Ruardy behaalde samen met haar dubbelspan pony’s Roosje en Charlie een mooie 3e prijs. Ook Isabella Ruardy deed mee met haar pony Veralinda van Nuova en ze behaalden een mooie 4e prijs in de jeugdrubriek!

7 december:
Isabella Ruardy deed mee aan de mini marathon in Wierden. Hier behaalde ze samen met haar groom Jouke Ruardy een mooie 2e prijs in de jeugdrubriek!

17 november:
Nathalie Ruardy deed mee aan de mini marathon in Roden ze reed haar debuut met haar dubbelspan pony’s Roosje en Charlie. Ze behaalde een 2e prijs in de finale! Ook Isabella Ruardy reed hier haar debuut ze reed mee in de jeugdklasse en behaalde samen met haar pony Veralinda van Nuova een mooie 3e prijs!

9 november:
Isabella Ruardy reed mee aan het indoor concours in Genemuiden. Ze reed met haar pony Olga een foutloos parcours met voor stijlpunten 68,5 punten. Hiermee behaalden ze een 1e prijs in de klasse B-C!

8 september:
Nathalie Ruardy reed met haar tweespan pony’s Roosje en Charlie in de klasse L vaardigheid en behaalde hier een nette 2e prijs!

7 september:
Op het concours in Sonnega reed Nathalie Ruardy met haar paard Waleida ze sprong in de klasse L en werd het tweede parcours 4e!

31 augustus:
Tijdens de boscross van Manege NOP in Bant reed Isabella Ruardy met pony Olga een foutloze cross, met als resultaat een 1e prijs! Ook Nathalie Ruardy deed hier aan mee en werd met haar paard Waleida 2e!

10 augustus:
De marathon in Noordwolde waren ook meerder leden actief. Prijs was er voor Nathalie Ruardy met haar tweespan pony’s Roosje en Charlie, ze behaalden een 3e prijs!

20 juli:
Tijdens het springconcours in Vrouwenparochie sprong Nathalie Ruardy met haar paard Waleida in de klasse L, in het tweede parcours bleef ze foutloos en behaalde ze een 2e prijs!

13 juli:
Op de noordelijke districtkampioenschappen in Vinkega reed Nathalie Ruardy voor het eerst haar officiële debuut. Met haar tweespan pony’s Roosje en Charlie starte ze in de klasse L vaardigheid en werd hier reserve kampioen!

16 juni:
De marathon in Diever reed Nathalie Ruardy mee met haar tweespan pony’s Roosje en Charlie, ze reed naar een mooie 1e plaats! Ook reed ze op drie hindernissen de snelste tijd van de dag!!

25 mei:
Nathalie Ruardy reed mee aan het springconcours in Ruinerwold. Ze starte met haar paard Waleida. Het eerste parcours deed ze mee in de klasse B en behaalde hier een 2e prijs. Het tweede parcours starte ze voor het eerst in de klasse L, helaas nam ze een balkje mee, maar behaalde nog wel een 5e prijs!

4 mei:
Op het concours in Sint Johannesga reed Nathalie Ruardy met haar paard Waleida ze sprong in de klasse B en won een mooie 2e prijs!

6 april:
Tijdens het outdoor springen in Harich sprong Nathalie Ruardy met haar paard Waleida in de klasse B, in het eerste parcours haalde ze een 2e prijs!